Comunicatii

    
Centralele telefonice au un rol foarte important in cadrul unei companii,
noi va putem furniza centralete telofonice si servicii de administrare,
programare si intratinere a centralelor telefonice .


    Solutii pe centrale telefonice analogice si digitale (Panasonic si Alcatel).
Implementare sistem VoIP (Voice Over Ip).
Securizarea convorbirilor între sediile beneficiarului.

    
    Asterisk - server dedicat ptr compania dvs.

Conectari de solutii de telefonie mobila la centralele existente ( PremiCell-Nokia ).
Solutii de pay on call (hotel).

  • Consultanta gratuita in domeniul comunicatiilor si tehnologiei informatiei centrale telefonice Panasonic, Siemens, Samsung, LG-Nortel
  • Echipamente periferice pentru centrale telefonice: telefoane, fax-uri, voice-mail, operator automat
  • Proiectare si executie retele voce/date solutii de reducere a costurilor:
  • Soft monitorizare trafic telefonic, terminal GSM service si intretinere preventiva lunara pentru centrale telefonice
  • Telecomunicatii, retele, foto-video, calculatoare: desktop, notebook, servere, software
  • Sisteme de securitate: centrale antiefractie, sisteme de supraveghere video, CATV, sisteme control acces, interfoane, videointerfoane
    Centrala telefonica virtuala este o alegere inteligenta a unei solutii expandabile si mai ales cost-effective pentru necesitatile dvs. de comunicatii telefonice.

    
Este un sistem externalizat prin care firma dumneavoastra are la dispozitie toate functionalitatile de comunicatii, lasand activitatile de rutina si toate bataile de cap inerente in seama celor care cu asta se ocupa, dumneavoastra ocupandu-va cu ceea ce faceti mai bine.

   
Avand astfel propriul sistem telefonic gazduit la distanta de catre echipamentele noastre de comunicatii, la standarde de ultima clasa, afacerea dvs. beneficiaza de o calitate fara rival a comunicatiilor, de profesionalism si de un plus de valoare.

    Caracteristici VoIP
Un sistem telefonic este bun atat timp cat va poate ameliora eficienta si imaginea profesionala. 
Asterisk combina functionalitatile comune ale unui PBX cu cele mai avansate caracteristici de Unified Comunications pentru a va ajuta sa economisiti timp si sa furnizati clientilor dumneavoastra o experienta de comunicare placuta
Mesaje Voce & Fax Unificate
Utilizati un singur numar de telefon atat pentru apeluri voce cat si pentru fax. Toate mesajele voce si faxurile pot fi transmise ca atasamente la mesaje e-mail catre adrese alese de dvs. si care pot fi oricand accesate pe web. Incarcati si trimiteti mesaje fax din Control Panel, la care va logati pe web.

Inregistrare Convorbiri
Inregistrati unele sau toate convorbirile primite, fie in scopul instruirii personalului, ori pentru protejarea afacerii dvs. in cazul disputelor si a neintelegerilor. Accesati aceste inregistrari oricand pe web, din Control Panel, sau le primiti ca atasamente la email.

ACD avansat & Call Queue
Puteti alege modul in care sunt distribuite apelurile primite (Automatic Call Distribution), inclusiv round-robin, simultan, timp-minim si skill-based. Tineti-va apelantii in asteptare pentru o prezentare mai degraba decat sa-i pierdeti in voicemail.

Rapoarte Apeluri
Genereaza, filtreaza si exporta online rapoarte detaliate cu apeluri ca tabele usor de interpretat si grafice. Puteti vizualiza in timp real statusul centralei dvs. VoIP PBX de la Asterisk, incluzand afisarea angajatilor logati la telefoanele lor cu optiunea de ascultare a oricarei convorbiri.

Integrare Outlook

Se poate integrat cu Microsoft Outlook pentru a va permite sa initiati apeluri direct din clientul dvs. de email. Printr-un click, telefonul dvs. de pe desktop va suna si apoi va va conecta cu destinatarul dorit. Prin accesul pe care Asterisk  il ofera la livrarea de mesaj voce – catre – email, puteti reveni repede la apelurile pierdute.

Caracteristici PBX traditiona
le,
Desi Asterisk va furnizeaza cele mai noi si mai tari functionalitati VoIP, este remarcabi faptul ca acestea nu vin impreuna cu cheltuielile aferente unui echipament PBX standard care sa ofere aceleasi functionalitati de care angajatii dvs. au nevoie la fiecare apel.
    Serviciul Asterisk, combinat cu capabilitatile telefoanelor GTalk sau Skyp, va ofera dvs. si personalului dumneavoastra un pachet complet de caracteristici usor de utilizat care vor ajuta organizatia dvs. sa comunice mai eficient.

-Conferinta in 3
-Transfer Apel
-Muzica in asteptare
-Nu deranjati
-Speed Dial
-Plasare apel Off-Hook
-Call Mute
-Tonuri distincte
Comments